» Palvelut » Erikoisfysioterapia » PhysioTouch

PhysioTouch

physiotouch

PhysioTouch on Suomessa kehitetty lääkinnällinen hoitomenetelmä, joka perustuu alipaineen vaikutuksiin kudoksissa. PhysioTouch hoitomenetelmä aktivoi mm. lymfajärjestelmää, venyttää kudoksen eri kerroksia mahdollistaen faskiakäsittelyt, lihaksia rentouttavan hoidon ja kivun vähenemisen. Hoito aktivoi aineenvaihduntaa nopeuttaen haitallisten partikkeleiden poistumista elimistöstä. PhysioTouch -hoidon tulokset ovat mitattavissa turvotuksen ja kivun vähenemisenä, sekä liikelaajuuden normalisoitumisena.

physiotouch

PhysioTouch hoito sopii mm.

• Erilaisissa turvotustiloissa mm. vammojen, urheiluvammojen, leikkausten tai eri syistä johtuvien imusuoniston vaurioiden yhteydessä
  • Onnettomuuksien, urheiluvammojen ja erilaisten toimenpiteiden yhteydessä syntyneiden vammojen ja traumojen hoitamiseen. Se nopeuttaa paranemista ja vähentää ratkaisevasti komplikaatioita sekä niiden riskiä
  • Eri kiputilojen hoitoon mm. neuropaattisen kivun hoitamisessa, MS-potilaiden hoidossa ja esimerkiksi fibromyalgiapotilailla on saatu hyviä hoitotuloksia kivun lievittämisessä. Pitkään jatkunutta kipua, kuten selän kiputilat, tenniskyynärpää, rannekanavaoireyhtymä, polvivaivat, nivel- ja jännevammat, voidaan hoitaa paikallisesti tai käsittelemällä kehon faskiarakenteita ja triggerpisteitä.

Fysiopulssissa kaikki työskentelevät fysioterapeutit antavat PhysioTouch -hoitoa ja ovat saaneet koulutuksen laitteen käyttöön. PhysioTouch hoito voidaan yhdistää suunnitellusti fysioterapiaan sekä lymfaterapiaan.

physiotouch laite

Lymfaterapia (Vodder)
PhysioTouch hoito
Purentaelinten fysioterapia

» Palvelut » Erikoisfysioterapia » PhysioTouch

26.06.2020

Fysiopulssi palvelee koko kesän!

Varaa aikasi kotisivun nettiajanvarauksesta tai soittamalla 0503222491

22.05.2020

Kuntokamarin asiakaspalvelu avautuu jälleen kesäkuussa!

Tule tutustumaan Fysiopulssin Kuntokamarille - ILMAISEKSI asiakaspalveluaikoina!

Asiakaspalveluajat kesä - heinäkuu: Ma ja ke klo 9 - 10 ja to klo 16 - 17.

Asiakaspalveluaikoina laiteohjausta ja rannekeaktivoinnit. TERVETULOA!

22.05.2020

VEIKÖ KORONA KUNTOSI? KÄYNNISTYSVAIKEUKSIA?

Aloita kuntosaliharjoittelu fysioterapettisella yksilöohjauksella tai ohjleman päivityksellä.

Kesä- ja heinäkuulle varatut ohjaukset ja päivitykset nyt -50%

Yksilöllinen ohjaus 35e (norm. 79e), Ohjelman päivitys 27,50e (norm. 55e).

Varaa aikasi Fysiopulssista 050 3222491.

07.04.2020

Kuntokamarin ryhmät ovat tauolla TOISTAISEKSI!

Palvelemme edelleen yksilöasiakkaita fysioterapian ja kuntoutuksen tarpeessa Fysiopulssissa, kotikäynneillä ja etäfysioterapiana.

18.03.2020

Palvelemme fysioterapia- ja hierontapalveluissa edelleen!

Kuntosalillamme on korotettu hygieniataso ja se on avoinna vastuullisille käyttäjille.

70 vuotiaille ja sitä vanhemmille Kuntokamarin jäsenille lisäämme rannekkeisiin automaattisesti +1kk käyttöaikaa tässävaiheessa heidän jouduttuaan viranomaismääräyksien johdosta eristyksiin. Näistä pyritään tiedottamaan ko.jäseniä henkilökohtaisesti lähiaikoina.

Tulethan terveenä niin yksilöhoitoihin kuin kuntosalillekin.

Seuraamme viranomaisohjeita jatkuvasti ja toimimme niiden mukaan.