PhysioTouch

physiotouch

PhysioTouch on Suomessa kehitetty lääkinnällinen hoitomenetelmä, joka perustuu alipaineen vaikutuksiin kudoksissa. PhysioTouch hoitomenetelmä aktivoi mm. lymfajärjestelmää, venyttää kudoksen eri kerroksia mahdollistaen faskiakäsittelyt, lihaksia rentouttavan hoidon ja kivun vähenemisen. Hoito aktivoi aineenvaihduntaa nopeuttaen haitallisten partikkeleiden poistumista elimistöstä. PhysioTouch -hoidon tulokset ovat mitattavissa turvotuksen ja kivun vähenemisenä, sekä liikelaajuuden normalisoitumisena.

physiotouch

PhysioTouch hoito sopii mm.

• Erilaisissa turvotustiloissa mm. vammojen, urheiluvammojen, leikkausten tai eri syistä johtuvien imusuoniston vaurioiden yhteydessä
  • Onnettomuuksien, urheiluvammojen ja erilaisten toimenpiteiden yhteydessä syntyneiden vammojen ja traumojen hoitamiseen. Se nopeuttaa paranemista ja vähentää ratkaisevasti komplikaatioita sekä niiden riskiä
  • Eri kiputilojen hoitoon mm. neuropaattisen kivun hoitamisessa, MS-potilaiden hoidossa ja esimerkiksi fibromyalgiapotilailla on saatu hyviä hoitotuloksia kivun lievittämisessä. Pitkään jatkunutta kipua, kuten selän kiputilat, tenniskyynärpää, rannekanavaoireyhtymä, polvivaivat, nivel- ja jännevammat, voidaan hoitaa paikallisesti tai käsittelemällä kehon faskiarakenteita ja triggerpisteitä.

Fysiopulssissa kaikki työskentelevät fysioterapeutit antavat PhysioTouch -hoitoa ja ovat saaneet koulutuksen laitteen käyttöön. PhysioTouch hoito voidaan yhdistää suunnitellusti fysioterapiaan sekä lymfaterapiaan.

physiotouch laite

08.11.2018

Kuntokamarin viikko-ohjelma päivitetty: voimassa heti! Kurkkaa Kuntokamarin sivulta.

29.10.2018

KUNTOKAMARIN POIKKEUSAIKATAULUJA:

Marraskuun keskiviikot klo 12-13 7.11, 14.11, 21.11 ja 28.11 yksityiskäytössä!

24.10.2018

KUNTOSTARTTI PIENRYHMÄ 2

Käynnistyy Kuntokamarilla to 15.11.18! Kuntostartti-pienryhmävalmennuksessa opit kuntosaliharjoittelun perusteet. Valmennuksessa käydään läpi liiketekniikkaa sekä ravinnon ja levon merkitystä harjoittelussa PersonalTrainer/Fysioterapeutin opastuksella.

Valmennuksen sisältö:

• Kesto 8 viikkoa
  • Ryhmätapaamiset torstaisin klo 16.45 - 17.45
  • 2X henkilökohtainen tapaaminen
  • Kuntosaliohjelma
  • Ravintoneuvonta
  • Rajaton kuntosalin käyttö valmennuksen ajan

Hinta: 350e/ eläkeläiset 315e.

ILMOITTAUDU MUKAAN NYT!

12.09.2018

PhysioPilatesryhmät ovat käynnissä. Mikäli et päässyt alkeiskurssille nyt, mutta olisit kiinnostunut aloittamaan PhysioPilateksen, ota yhteys Fysiopulssiin Sariin!

12.09.2018

EIKÖ SINULLA VIELÄ OLE KUNTOKAMARI RANNEKETTA?

Ei hätää, avainrannekkeiden aktivoinnit onnistuvat Kuntokamarilla asiakaspalveluaikoina viikko-ohjelman mukaisesti (fysioterapeutti saatavilla)

Kotisivulla Kuntokamari:

Tervetuloa!