PhysioTouch

physiotouch

PhysioTouch on Suomessa kehitetty lääkinnällinen hoitomenetelmä, joka perustuu alipaineen vaikutuksiin kudoksissa. PhysioTouch hoitomenetelmä aktivoi mm. lymfajärjestelmää, venyttää kudoksen eri kerroksia mahdollistaen faskiakäsittelyt, lihaksia rentouttavan hoidon ja kivun vähenemisen. Hoito aktivoi aineenvaihduntaa nopeuttaen haitallisten partikkeleiden poistumista elimistöstä. PhysioTouch -hoidon tulokset ovat mitattavissa turvotuksen ja kivun vähenemisenä, sekä liikelaajuuden normalisoitumisena.

physiotouch

PhysioTouch hoito sopii mm.

• Erilaisissa turvotustiloissa mm. vammojen, urheiluvammojen, leikkausten tai eri syistä johtuvien imusuoniston vaurioiden yhteydessä
  • Onnettomuuksien, urheiluvammojen ja erilaisten toimenpiteiden yhteydessä syntyneiden vammojen ja traumojen hoitamiseen. Se nopeuttaa paranemista ja vähentää ratkaisevasti komplikaatioita sekä niiden riskiä
  • Eri kiputilojen hoitoon mm. neuropaattisen kivun hoitamisessa, MS-potilaiden hoidossa ja esimerkiksi fibromyalgiapotilailla on saatu hyviä hoitotuloksia kivun lievittämisessä. Pitkään jatkunutta kipua, kuten selän kiputilat, tenniskyynärpää, rannekanavaoireyhtymä, polvivaivat, nivel- ja jännevammat, voidaan hoitaa paikallisesti tai käsittelemällä kehon faskiarakenteita ja triggerpisteitä.

Fysiopulssissa kaikki työskentelevät fysioterapeutit antavat PhysioTouch -hoitoa ja ovat saaneet koulutuksen laitteen käyttöön. PhysioTouch hoito voidaan yhdistää suunnitellusti fysioterapiaan sekä lymfaterapiaan.

physiotouch laite

08.02.2019

Kamariryhmä alkaa to 14.2.19 klo 17 - 18! Kamariryhmä on fysioterapeutin ohjaama kuntosaliryhmä, joka sopii kaikenikäisille ja -kuntoisille sekä harjoittelijoille, jotka kaipaavat vaihtelua kuntosalitreeniin. Kyseessä on viikoittain torstaisin pyörivä ryhmäharjoittelu, johon ilmoittautuminen tapahtuu www.fysiopulssi.fi -> ryhmät sivujen kautta. Hinta: Jo aktiivisille Kuntokamarilaisille 5e, muille 10e. Tervetuloa mukaan; joko viikoittain tai silloin tällöin!

08.02.2019

Kuntokamarilla myös perjantai 15.2. on ystävänpäivä... Kuntosalin avoimet ovet klo 10 - 19! Sinä Kuntokamarilainen: Tuo ystäväsi aktivoimaan ranneke - saat itse 1kk ilmaista lisätreeniaikaa! (Koskee 6kk/12kk rannekkeita. Tarjous voimassa vain pe 15.2.19). Uusille 6kk/12kk rannekkeen aktivoijille + 1kk treeniaikaa kaupanpäälle (tarjous voimassa 15. - 28.2.19).

Tervetuloa tutustumaan, aktivoitumaan ja treenaamaan!

01.02.2019

Huomio Pilatesryhmäläiset! Ilmoittautumisista ei tällä hetkellä tule ollenkaan vahvistusta sähköpostiin ohjelmistovirheen vuoksi. Asiaa selvitellään. Ilmoittautuminen on kuitenkin tapahtunut onnistuneesti ja kuittaantuu, kun ruudussa lukee Kiitos! Ilmoittaututumisesi onnistui!

21.01.2019

PhysioPilates jatkossa maanantaina klo 18.00!!!

09.01.2019

HALUATKO AKTIVOIDA KUNTOKAMARIRANNEKKEEN TAI LADATA LISÄÄ AIKAA?

Nämä onnistuvat parhaiten Kuntokamarilla fysioterapeutin päivystysaikoina