PhysioTouch

physiotouch

PhysioTouch on Suomessa kehitetty lääkinnällinen hoitomenetelmä, joka perustuu alipaineen vaikutuksiin kudoksissa. PhysioTouch hoitomenetelmä aktivoi mm. lymfajärjestelmää, venyttää kudoksen eri kerroksia mahdollistaen faskiakäsittelyt, lihaksia rentouttavan hoidon ja kivun vähenemisen. Hoito aktivoi aineenvaihduntaa nopeuttaen haitallisten partikkeleiden poistumista elimistöstä. PhysioTouch -hoidon tulokset ovat mitattavissa turvotuksen ja kivun vähenemisenä, sekä liikelaajuuden normalisoitumisena.

physiotouch

PhysioTouch hoito sopii mm.

• Erilaisissa turvotustiloissa mm. vammojen, urheiluvammojen, leikkausten tai eri syistä johtuvien imusuoniston vaurioiden yhteydessä
  • Onnettomuuksien, urheiluvammojen ja erilaisten toimenpiteiden yhteydessä syntyneiden vammojen ja traumojen hoitamiseen. Se nopeuttaa paranemista ja vähentää ratkaisevasti komplikaatioita sekä niiden riskiä
  • Eri kiputilojen hoitoon mm. neuropaattisen kivun hoitamisessa, MS-potilaiden hoidossa ja esimerkiksi fibromyalgiapotilailla on saatu hyviä hoitotuloksia kivun lievittämisessä. Pitkään jatkunutta kipua, kuten selän kiputilat, tenniskyynärpää, rannekanavaoireyhtymä, polvivaivat, nivel- ja jännevammat, voidaan hoitaa paikallisesti tai käsittelemällä kehon faskiarakenteita ja triggerpisteitä.

Fysiopulssissa kaikki työskentelevät fysioterapeutit antavat PhysioTouch -hoitoa ja ovat saaneet koulutuksen laitteen käyttöön. PhysioTouch hoito voidaan yhdistää suunnitellusti fysioterapiaan sekä lymfaterapiaan.

physiotouch laite